Subject: FW: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 10:47:53 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 13, 2025 10:42 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Taotlus bussipeatuse rajamiseks Karaski külas, Kanepi vallas

Tere

Teile on saadetud Kanepi Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Kanepi Vallavalitsus

Turu põik 1

63101 Kanepi vald, Põlvamaa

tel: 7976310

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.